viral awek tudung main dalam kereta

0 pandangan
0%

Tegang ajer aku tengok puting dia. Bila kereta berenti jer aku terus jer cium dia dengan rakus yang amat! Ok lah sayang, pedang I ni teringin sangat nak masuk balik dalam sarung dia. I urut2 dia. Sebelum balik mesti dia bagi duit banyak sebab dia dapat ksih sayang daripada i. Manaleh balik terus. Tak complete lagi ye dak? Sampai kat kampus lak kita oang tak terus balik.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.